מהו הננו-עור וזמש ?

ציפוי הידרופובי, דוחה מים, נוזלים וכתמים למוצרי עור וזמש

פורמולה ייעודית לתעשיית העור והזמש. TEX-11  הוא ציפוי טבעי, חסר ריח, שקוף ואולטרא דק על בסיס מים וידידותי לסביבה שתוכנן להעניק הגנה מעולה כנגד הבעיה המרכזית של עור טבעי – התייבשות וסדיקה, במיוחד בקיץ כאשר רמת UV והטמפרטורה סביבתית הם יחסית גבוהים, בנוסף להגנה לדחיית מים, נוזלים, לכלוך, כתמים, בוץ, הפרשות ועוד מגוון זיהומים שונים.

הציפוי “נושם” ומשחרר זיעה וחום גוף טבעי, מציג עמידות UV חזקה, מצטיין בתכונות פנומנאליות מאריכות חיים לדחייה הידרופוביות ושמנוניות (אויילפובי) ומתאים כמעט לכל הסוגים וההרכבים הטבעיים האופייניים בשוק זה. 

TEX-11 אינו פוגע בתכונות ההתחלתיות של האובייקט המצופה כגון: צבע, רכות המגע, גמישות, הדפסים וכו’ ומאחר והוא גם בלתי נראה לחלוטין תמיד ניתן לחדש את הציפוי באותם מקומות שבהם השחיקה גבוהה יותר באופן עצמי ופשוט ללא שינוי נראה לעין.

TEX-11E פרמיום – ייחודו של מוצר זה הוא בריכוז תוכן גולמי בריבוע ביחס ל- TEX-11 רגיל בתוספת תוספים נבחרים המייצרים מחסום הידרופובי מעולה המאפשר עמידות מקסימלית בתנאי UV ובלייה קשים. לכן TEX11E מציג עמידות מעולה בתנאי ים, מליחות, לחות גבוהה וקיפאון.

מתאים לשימוש בחצר, רכב, גג פתוח, ריהוט גינה חיצוני, דוחה שלג, קרח, ובוץ מעולה ולכן מתאים ומגן מעולה גם על ציוד סקי, כפפות סקי ואופנועים, חליפות וציוד לאופנועים, נעלים, תיקים ,ריפודים, ציוד ספורט וכו’.


TEX-11E מוגדר בתחום הסופר הידרופובי, דוחה מים, יין, קפה, תה, משקאות, שלג, בוץ ובעל התנגדות מעולה ל- UV ובלייה.
לאחר הציפוי חומרים מכתימים רבים שייכים כבר לעבר. מחסום שיוצר TEX-11E מאפשר ספיגה חוזרת של הנוזלים שנשפכו על ידי הנחת מטלית סופגת ישירות על הנוזלים סמוך ככל הניתן לקרות הנזק וללא הפעלת לחץ או שפשוף. בפעולה זו נספגים הנוזלים מתוך המשטח ובכך מתאפשרת הסרתם מחוץ למשטח בקלות ויעילות. 

למה הוא מיועד?

מוצר זמש ועור, “עור פתוח או סגור”, עור הפוך ועוד. לתעשיית הרהיטים, נעליים ומגפיים, נעלי סקי, ביגוד עור, חליפות אופנוענים, תיקים, ריפודים, מושבי מכוניות, אוטובוסים ומטוסים, אוכפי רכיבה, ציפויי קירות ועוד בבית בעבודה וברכב.

מהי פעולת הננו-עור וזמש?

  • הננו-עור וזמש TEX-11 חודרים ומצפים את הזמש/עור בציפוי דק ביותר nm 25-100.
    אין להגדיר ציפוי זה כחומר איטום היות ובפעולתו הוא אינו ממלא את פני השטח ובכך יוצר למעשה את האיטום, אלא נצמד כימית בגודל ננו (1 חלקי מליון המ”מ) ומצפה את תוואי השטח הקטנים ביותר האפשריים. 

    כך מושגות 4 פעולות יחדיו:
    א) מונע ספיגות ודוחה נוזלים ושומניות מעולה.

    ב) פעולת “נשימה” הקריטית לאובייקט ולגוף האדם. זהו אלמנט חשוב מאין כמוהו היות והוא הופך את המשטח למעין “שסתום חד כיווני” שמצד החוץ כלפי פנים דוחה ומונע ספיגות וכתמים ומהצד של הפנים לחוץ מאפשר את נידוף חום ולחות הגוף באופן רצוף וחלק.
    ג) מאפשר לשמור על “חיות”, ניקיון ונראות עור/זמש לזמן ארוך.

    ד) עמידות UV יציבה וחזקה מסייעת במניעת התייבשות וסדיקת העור ובכך מאריכה את חייו. 

    לשום ציפוי אחר אין יכולות כאלו!!  
     

    מהיום מהפך – כתמים של יין, קולה, מיצים, שמנים, שומנים, קפה, תה, רטבים, בוץ, הפרשות בעלי חיים ואדם ועוד המון חומרים מכתימים אחרים שייכים לעבר לאחר השימוש בציפוי המגן ננו-עור וזמש TEX-11. ספיגת נוזלים קלה וללא הפעלת לחץ (גם ללא שפשוף) באמצעות נייר סופג או מטלית סמוך ככל האפשר לקרות הנזק לא יאפשר עוד לכמעט שום חומר לקלקל  ולהרוס את  האובייקט המצופה.
     
    טכנולוגיית הננו-עור וזמש מסייעת לשמירת איכות הסביבה ומפחיתה דרסטית את עלויות קניית חומרי השימור והתחזוקה האחרים וכן את הצורך שלנו להשתמש בחומרי ניקוי כימיים חזקים ומזיקים הגורמים נזק לעור ולסביבה. לכן ננו-עור וזמש TEX-11 הוא השימוש הבטוח יותר ובריא יותר לנו ולסביבה.

תכונות אופייניות ויתרונות ההגנה:

  • ציפוי הידרופובי ודוחה שומנים חזק, יציב, בלתי נראה, ואולטרא דק.

  • מאריך את חיי האובייקט המצופה תוך שמירה על תכונות היסוד שלו.

  • דוחה מים ונוזלים מעולה, מונע כתמים ושומר על העור מפני חדירת לכלוך, גם בשימוש חיצוני ומשאיר אותו נקי ויבש למשך זמן ארוך,ובכל מקרה הניקוי הופך לפשוט וקל.

  • תכונת האנטי הידבקות 
    א) דוחה ומונעת ספיגות של זיהומים שונים כגון שתן, צואה, דם, וכו’
    ב) מונעת מהאבק לשקוע לעומק המשטח. כך חלקיקי אבק קלים יותר להסרה באמצעות שואב רגיל והניקיון הופך ליסודי, עמוק וקל.

  • בניגוד לרוב החומרים הכימיים הקיימים כיום בשוק, בננו-עור וזמש ניתן לחדש בקלות אזורים שהשתפשפו או התבלו מבלי לגרום לנזק או להבחין בפערים כלשהם למשל בצבעים באזורים שלא חודשו. 

  • עמידות UV יוצאת מהכלל יציבה וחזקה מסייעת במניעת התייבשות וסדיקת העור ומשפרת מאד את העמידות החיצונית של האובייקט. מוצרים אחרים מבוססי סיליקון, טפלון וסולבנטיים אחרים מתפרקים ונעלמים במהירות מאור השמש, הקרינה וזיהום האוויר!

  • מקטין דרסטית את עלויות קניית חומרי הניקוי, השימור והתחזוקה השוטפת עד כדי ביטול הצורך בכימיקלים למטרות אלו.

  • החומר הטבעי ממנו הוא מיוצר בתוספת אפקט “הנשימה” הייחודי לננו-עור וזמש TEX-11 המאפשר את נידוף חום וזיעת הגוף מעניקים למוצר את היכולת האמיתית להגן ולצפות בגדים, נעליים, מגפיים, סרבלים, כובעים ועוד מבלי לגרום לגירוי עור. חומרים כימיים אחרים אינם בעלי יכולת כזו ובמקרים רבים עלולים לגרום לספיגתם בעור ולגירויי עור שונים.

  • מתחבר בטמפרטורת הסביבה ואין צורך באנרגיה נוספת.

תוצאות מדהימות בעלות אטרקטיבית מאד למטר מרובע, כתוצאה משימוש בכמויות חומר קטנות מאד!

כושר כיסוי

10-40 מ”ר/ליטר. תלוי בכושר הספיגה וסוג המשטח.

אריזות

אריזות TEX-11 : מרסס 250 מ”ל | מרסס 500 מ”ל | גלון 3.8 ל’ | פח 20 ל’

אריזות TEX-11E פרמיום : 500 מ”ל | גלון 3.8 ליטר | פח 20 ליטר

יישום:

    1. נקה היטב את המשטח מלכלוך, אבק, חומרי ניקיון וציפויים קודמים מכל סוג.

    2. מומלץ ליישם על משטח יבש, אפשר גם על לח ממים נקיים.

    3. התז ממרחק 15 ס”מ (מומלץ 2 שכבות), שתי וערב, במרסס דק המפזר “ענן ערפל” עד להרטבה מלאה וספיגת השטח תוך עיסוי הנוזל לתוך המשטח. שכבה שנייה ליישם מיד לאחר התייבשות הראשונה. יש להקפיד על אזורי התפרים וקיפולי העור. 
      מומלץ להשתמש במרסס “ננו-ציפויים” מקורי!!

    4. המתן לייבוש מלא. הציפוי פעיל לדחיית נוזלים רק לאחר מכן. לעמידות מלאה – 24 שעות.

ננו-עור וזמש והספה שלכם

ציפוי הננו-עור וזמש הוא המגן הטכנולוגי הטוב והמתקדם ביותר.
בניגוד לכל חומרי השימור והתחזוקה הקיימים כיום שהם למעשה מבוססי כימיקלים, חלקם רעילים, אך בעיקר לא יציבים ומתפרקים במהרה (חלקם בשימוש חוזר עלול לשנות גוון, אופי, נראות העור) ציפוי הננו מונע בפעולתו חדירה והצמדות של כל משקע, אבק, או לכלוך למשטח.
בכך מושגים למעשה 2 אלמנטים חשובים:
א) נמנעת ספיגות נוזלים וזיהומים שונים, ממים ועד להפרשות בעלי חיים
ב) מושגת איכות שאיבת ניקיון אבק מעולים, זאת היות והמשטח “נעול”, חלקיקי האבק אינם יכולים לחדור לעומק ובכך איכות ועוצמת הניקוי בשאיבה או אפילו ההברשה במברשת הנם מעולים קלים ואיכותיים. 

ננו-עור וזמש לעומת חומרי שימור ותחזוקה אחרים

ציפוי הננו-עור וזמש TEX-11 הוא בעל יתרונות רבים על פני חומרי השימור המוכרים לנו כיום כגון תחליב, שמן, ווקס וכו’. אין צורך להשתמש בננו-עור וזמש כל שבוע אלא אחת לכמה חודשים או שנים תלוי באופי העור והשימוש, בעוד שחומרי השימור מצריכים שימוש חוזר ותכוף הרבה יותר, מה שכמובן הופך את הננו-עור למשתלם יותר ונוח יותר לשימוש. החומר גם משפר ומחזק את העמידות בפני כימיקלים, קרינה, שפשוף (של מברשת).

Tex11_page32.jpg