השימוש באתר אינטרנט זה והרכישה בו כפופים לתנאי שימוש אלה. עצם השימוש באתר מהווה הסכמתך לתנאים אלה, והם יהוו הסכם מחייב בינך ובין מפעילת האתר. תנאים אלה יגברו על האמור בכל פרסום אחר. תנאים אלה נכתבו בהתאמה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “החוק”).

הגדרות

האתר – www.nanoztec.com

המוצרים – המוצרים המוצעים למכירה באתר.

יום ביצוע ההזמנה – היום בו אישרה חברת האשראי את העסקה, או אישרה חברת פייפאל את החיוב.

מפעילת האתר – חברת ננו ציפויים בע”מ, ח.פ. 515109635 מרחוב שידלובסקי 1 ביבנה (הכתובת לאיסוף עצמי הינה אחרת, כמפורט תחת “משלוחים”) וכל אדם מטעמה. מידע נוסף על החברה ניתן למצוא באתר החברה: http://www.nano-zepoim.co.il/.

ימי עסקים – ימי חול, ראשון עד חמישי, לא כולל שישי, שבת, חגים חול המועד וערבי חג.

הכרות

האתר הינו חנות וירטואלית למכירת חומרים ננו טכנולוגיים לציפוי וניקיון משטחים, בבעלות וניהול מפעילת האתר.

מוצרי החברה

המוצרים המוצעים למכירה באתר מיוצרים בארץ והותאמו לאקלים הישראלי.

שימו לב: נתוני המוצרים באתר והתאמתו של כל חומר למשטח, מתבססים על הידע והניסיון של החברה בארץ ובחו”ל. עם זאת, משטחים מהרכבים שונים עשויים להגיב בצורה שונה לחומר. לפיכך יש לבדוק את החומר לפני השימוש, באזור נסתר של המשטח. בכל מקרה, יש להשתמש במוצר בהתאם להוראות השימוש המופיעות בדף המוצר.

המחירים באתר

מחירי המוצרים באתר מופיעים בש”ח וכוללים מע”מ כדין. המחירים אינם כוללים דמי משלוח אשר יחויבו בנוסף, כמפורט בתהליך הרכישה.

המחירים של המוצרים ושל דמי המשלוח עשויים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. כן יתכנו מחירי מבצע והטבות שונות מדי פעם, לתקופות בשיקול דעת מפעילת האתר שעשויות להסתיים ללא הודעה מוקדמת. המחיר התקף הוא המחיר המעודכן בעת השלמת הרכישה באתר, כולל שלב מסירת פרטי האשראי.

במקרה של כפל הטבות – יש לבדוק תנאי תחולתן בפרטי כל הטבה.

זמינות מוצרים

אנו משתדלים להציג מידע נכון ועדכני אודות זמינות המוצרים במלאי. עם זאת, יתכנו טעויות, הזמנות המתקבלות במועד סמוך, או עיכוב בעדכון המספרים, ולכן אין לראות בהצגת המוצרים באתר הצעה מחייבת לרכישתם, ולמזמין לא תהיה זכות לתביעה בשל כך. במידה ובוצעה הזמנה של פריט שאינו במלאי, תבוטל העסקה, המזמין לא יחויב, ולא יהיו למזמין טענות מעבר לכך.

ביצוע הזמנה

הזמנות באתר ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי הניתן לסליקה בישראל, או באמצעות תשלום דרך חברת PayPal.

לצורך ביצוע הזמנה באתר יש למלא את הפרטים הנדרשים באופן מדויק ואמין. מפעילת האתר רשאית שלא לבצע הזמנות ולבטל עסקאות לפי שיקול דעתה, ובמיוחד במקרים כאלה:

-הזמנות שאינן כוללות את מלוא המידע הנדרש, ובכלל זה גם הזמנות שהמידע שסופק בהן אינו אמיתי על פניו.

-אם נראה שביצוע ההזמנה עלול לפגוע במפעילת האתר או בצדדים שלישיים.

-אם כרטיס האשראי נחסם או הוגבל.

-אם נראה שביצוע ההזמנה קשור למעשה בלתי חוקי.

-אם למזמין או אדם הקשור אליו יש חוב למפעילת האתר או שהפר את תנאי שימוש אלה.

במידה ומבצע ההזמנה מסר פרטים לא מדויקים, מפעילת האתר לא תהיה אחראית לאחור במשלוח או לאי הגעת המוצר. במידה והמוצרים יוחזרו למפעילת האתר בשל פרטים שגויים, יחוייב המזמין בדמי משלוח ודמי טיפול על המשלוח שחזר.

מפעילת האתר תעשה שימוש בפרטים שמסר הלקוח רק לצורך ביצוע ההזמנה, בכפוף לתנאי שימוש אלה.

במידה וחברת האשראי לא תכבד את העסקה, או שחברת פייפאל ודומותיה לא יכבדו את החיוב, מפעילת האתר תהיה רשאית ליצור קשר עם המזמין לשם השלמת העסקה או ביטולה, והמזמין רשאי לפנות למפעילת האתר לשם כך. במידה ולא הוסדר הנושא בתוך 5 ימי עסקים, מפעילת האתר תהיה רשאית לבטל את ההזמנה.

מובהר שבהזמנה באמצעות פייפאל, מפעילת האתר תוכל לבצע את החיוב רק לאחר קבלת אישור מפייפאל.

רשות לפנות ללקוח

למפעילת האתר זכות לפנות לגולש שבחר פריטים לרכישה ולא השלים את תהליך הרכישה, לרבות באמצעות דוא”ל.

במידה ונרשמתם לקבלת דיוור או הודעות אחרות מהאתר, ההסרה מההרשמה תהיה באחריותך, ויש לבצעה דרך הקישור המיועד לכך בכל דיוור או הודעה. במידה וקיימות מספר רשימות דיוור של האתר, יש לוודא הסרה מכל אחת מהם, על פי בחירתכם.

במידה ונרשמתם לקבלת דיוור או הודעות אחרות מהאתר, מהווה הדבר הסכמתכם לקבלת מידע שיווקי ופרסומות ממפעילת האתר.

אספקה ומשלוחים

ללקוח מוצעות מספר אפשרויות לקבלת המוצרים: משלוח באמצעות חברת שליחויות עד הבית, ואיסוף עצמי אצל מפעילת האתר או בנקודות איסוף כפי שצויינו באתר. עלות המשלוח משתנה מעת לעת ומפורסמת באתר בעמוד “משלוחים” ובדף ביצוע ההזמנה (דף “עגלת הקניות”).

האיסוף העצמי מתאפשר  בכפוף לזמינות המלאי בנקודות האיסוף, ובשעות הפתיחה המצוינות באתר.

סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה, בהתאם למוצרים ולאופן האספקה שבחר המזמין. במקרה של רכישה בתשלומים, יתכן ודמי המשלוח ייפרסו כחלק מהתשלומים, ויתכן ויחויבו במלואם בצמוד לתשלום הראשון.

במידה וחברת המשלוחים שלנו אינה מבצעת משלוחים ליישובכם, ניצור עמכם קשר ותוכלו לבחור אם לבטל את העסקה או לבחור באיסוף עצמי. במידה וניסיונותינו ליצור עמכם קשר לפי הפרטים שמסרתם תוך 5 ימי עסקים לא יצלחו, תבוטל העסקה.

מועדי אספקה

במשלוחים משך האספקה משתנה על פי יעד המשלוח – אנא בדקו משך האספקה לישובכם באתר בדף “משלוחים”.

באיסוף עצמי – עד יום עסקים, בכפוף לזמינות המוצר במלאי שבנקודת האיסוף.

מפעילת האתר אינה אחראית על עיכובים של חברות השליחויות, אך היא תסייע למזמין בכל טענה נגדם.

ביטולים והחזרות

לפני יציאת משלוח הזמנתכם מאתנו, תהיו רשאים לבטל הזמנתכם ללא עלות.

אנו שולחים אליכם כמובן מוצרים טובים ותקינים. במקרה וקיבלתם מוצר שניזוק במשלוח, או מוצר שונה מזה שהזמנתם, תהיו רשאים לבחור מבין השניים:

  1. לבטל את העסקה ללא כל עלות מצדכם, ואנו נאסוף את המוצר מהמקום בו מסרנו אותו.
  2. אנו נדאג להחלפת המוצר במוצר תקין, על חשבוננו וללא עלות מצדכם.
אם חלף המועד האחרון שהובטח לאספקת המוצר והמשלוח לא הגיע אליכם – תהיו רשאים לבטל את הרכישה ללא כל עלות מצדכם.
זכותכם לבטל רכישה שביצעתם באתר, גם ללא סיבה, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר, בתנאים אלה:
  1. לא נעשה שימוש במוצר והוא לא נפגם.
  2. שלחו לנו הודעה במייל על רצונכם בביטול העסקה הכוללת את פרטי העסקה ואופן יצירת קשר עמכם, לתיבת דוא”ל שירות הלקוחות: office.nano.z@gmail.com .
  3. תחזירו את המוצר לנקודת האיסוף ממנה אספתם את המוצר, או במקרה של משלוח, תשלחו חזרה אלינו לכתובת שידלובדסקי 1, יבנה.
  4. המוצר אוחסן אצלכם בהתאם להוראות הרשומות עליו.
עם קבלת המוצר בחזרה אצלנו, תזוכו בעלות הרכישה, בניכוי 5% מעלות הרכישה (כולל דמי המשלוח) או 100 ₪ (הנמוך מביניהם).אין אפשרות להחליף או להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש כלשהו או שנגרם לו נזק. הגדרת מצב המוצר ככזה שנעשה בו שימוש או ניזוק תהיה לפי שיקול דעתה הבלעדי של מפעילת האתר.

החזר כספי או זיכוי כספי יהיו בגובה הסכום ששולם בפועל, משמע, לא יכלול הנחות והטבות.

זיכוי יועבר לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה: כרטיס אשראי או חשבון PayPal, ויבוצע במועדים ועל פי נהלי אותן חברות.

מדיניות פרטיות

פרטיותכם חשובה לנו! לא נעשה בפרטים שאתם מוסרים לנו כל שימוש אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק מתנאי שימוש אלה.

מפעילת האתר לא תעשה שימוש בפרטי משתמשים הנמסרים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, על מנת לאפשר ביצוע ההזמנות והעברת מידע למשתמשי האתר בהתאם להסכמתם.

על אף האמור לעיל, מפעילת האתר תמסור פרטי משתמשים באתר במקרים אלה:

– העברת מידע למי מטעמה לצורך ביצוע ההזמנה, כגון לחברת שליחויות;

– דרישה על פי דין או על פי צו שיפוטי;

– לצורך בירור מחלוקת שבינה לבין המשתמש;

– טענות או תביעות כלפי מפעילת האתר בשל פעולות המשתמש;

– במסגרת העברת פעילות מפעילת האתר לגוף אחר;

– במקרה בו עולה חשד כי המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי או שעלול לגרום לנזק באמצעות האתר;

– אם המשתמש הפר תנאי שימוש אלה או הסכמה אחרת עם מפעילת האתר.

מפעילת האתר תעשה שימוש פנימי (לרבות באמצעות מי מטעמה) בפרטי לקוחות לצרכי ניתוח ומחקר סטטיסטי של התנהגות צרכנית, תחקור תלונות ובקרה.

סודיות

מפעילת האתר אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה, והיא נוקטת במיטב אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. העברת פרטי כרטיס האשראי מתבצעת באמצעות פרוטוקול מאובטח SSL. כל עוד מפעילת האתר פועלת לפי נהלי אבטחת המידע המקובלים הנ”ל, היא לא תהיה אחראית לגניבת מידע ואבדן מידע ולנזק מכל סוג שהוא, אם יגרם, לגולשי האתר שמסרו את פרטיהם באתר.

האתר פועל בפלטפורמת פוליו הנוקטת במיטב אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. סליקת התשלומים מתבצעת באמצעות שירות Paypal הבינלאומי, העומד בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע בינלאומי לפי דרישת חברות האשראי – תקן PCI Level 1.

כללי

בכל מקום בתנאים אלה בו נעשה שימוש בלשון זכר או בלשון נקבה, נעשה הדבר לשם הנוחות בלבד, והכוונה הינה לפנות לכל אדם. במקום בו נעשה שימוש בלשון יחיד, משמע גם ברבים, ולהפך.

המשתמש מתחייב שלא לעשות באתר שימוש בלתי חוקי.

ככל שהמשתמש מפרסם תגובות או תכנים אחרים באתר, תהיה מפעילת האתר רשאית להשתמש בתכנים אלה בכל מדיום ואופן, ללא תנאי וסייג.

במידה וגורם משפטי בעל סמכות יקבע כי תנאי מתנאים אלה אינו חוקי או שאינו ניתן לאכיפה, יראו כאילו תנאי זה הוחלף בתנאי חוקי והניתן לאכיפה, הקרוב במשמעותו במידת הקרבה הגדולה ביותר לתנאי המקורי. יתר תנאי ההסכם יעמדו בתוקפם בכל מקרה.

הנתונים שבמערכות המחשוב של האתר אודות פעולות שביצעת באתר, יהוו ראיה לכאורה לנכונותם.

מפעילת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות מדי פעם את תנאי שימוש אלה, ללא הודעה על כך.

מפעילת האתר מעוניינת לספק לכם מוצרים איכותיים בשירות מעולה ולשביעות רצונכם המלאה. במידה והנכם מרגישים שלא קיבלתם מוצרים ושירות כאמור, אתם מוזמנים לפנות אל שירות הלקוחות שלנו במספר 03-7166565 או במייל office.nano.z@gmail.com .

מוסכם בזה כי לבתי המשפט המוסמכים בת”א-יפו תהא סמכות שיפוט ייחודית בקשר לפעילות באתר ועם תנאי שימוש אלה וכל הנובע מהם ו/או הכרוך בהם. על הפעילות באתר ועל תנאי שימוש אלה יחולו דיני מדינת ישראל והוא יפורש על פיהם בלבד .

הסתייגויות כלליות

כחלק מרצון לאפשר לכם חווית רכישה מהנה באתר, האתר עשוי להכיל קישורים לאתרים אחרים שאינם בשליטת מפעילת האתר, ואין לה שליטה עליהם. בהתאם, אין למפעילת האתר אחריות על תקינותם של אתרים אלה ועל תכניהם.

התמונות באתר נועדו להמחשה בלבד ואינן משקפות שימוש ממשי במוצר – אלא אם נכתב כך במפורש בסמוך לתמונה. אריזות המוצרים עשויות להשתנות מעת לעת, ולכן יתכן הבדל בין התמונה באתר לבין מיכל המוצר שיסופק.

אנו עושים מאמצים גדולים להבטיח שהמידע באתר הינו מדויק ומלא, אך “טעות לעולם חוזרת”, ויתכן כי יופיעו באתר שגיאות או אי דיוקים שנפלו בתום לב, ומפעילת האתר לא תישא באחריות בשל כך.

אחריות מפעילת האתר תהיה רק בגובה שווי הזמנת המוצרים שאושרה על ידה. מפעילת האתר וכל אדם מטעמם לא ישאו באחריות לכל נזק או הפסד שמעבר לכך, ישיר, עקיף או תוצאתי, שיגרם למזמין, לגולש באתר או לצד שלישי בהקשר של שימוש באתר.

מפעילת האתר אינה אחראית למוצרים בהם נעשה שימוש שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות הוראות כביסה.

מפעילת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים בשל ארועים שאינם בשליטתה, כגון: מלחמה, פעולות איבה, שביתה, השבתה, תאונה, אסון טבע, תקלות במערכות מיחשוב וכדומה.

האתר אמור לפעול באופן תקין 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. אולם תקלות באמצעי מיחשוב ותקשורת עלולות להתרחש, ואין אתר בעולם החסין מפני פריצות מתוחכמות. לפיכך, אין אנו יכולים להבטיח שלא יתרחשו תקלות כאמור, ולא נוכל להיות אחראים לנזקים שיקרו כתוצאה מהן.

קניין רוחני

כל הזכויות באתר, לרבות זכויות היוצרים בנתוני האתר, בסידורו, בעיצובו, בתיאור המוצרים בו, בשם “ננו ציפויים”, ו”.nanozstore.co.il”, בדומיין ובשאר תכני האתר – שייכים למפעילת האתר.

אין להעתיק, להפיץ, לתרגם או לבצע פעולה אחרת בתכני האתר, לרבות לא בתמונות לא בטקסטים, לא בעיצובי המוצרים – וגם לא לאפשר זאת לאחר. שימוש כאמור אסור, בין אם הוא שימוש מסחרי ובין שאינו מסחרי.

איסור השימוש חל גם על תכנים של צד ג’, כגון עיצובי המוצרים ותמונות שהם סיפקו לאתר.

אין להפעיל, אלא אם ניתנה הסכמת מפעילת האתר בכתב באופן מפורש, כל תוכנה או אמצעי לשם העתקה או ליקוט אוטומטי של נתונים ותכנים מהאתר, לרבות לא לשם יצירת מאגר שיכיל תכנים מהאתר.

אין להציג תכנים מהאתר בדרך כלשהי, לרבות לא בתוך מסגרת גלויה או סמויה, ולא באופן המשנה את עיצוב האתר או את תכניו.