מציג את כל 4 התוצאות


חומר נגד קורוזיה: כשננו-ציפויים נרתמת למלחמה בחלודה

ננו ציפויים שדרגה לליגה אחרת את תחום החומרים נגד קורוזיה והביאה לפיתוח פתרונות מתקדמים, המספקים הגנה חסרת תקדים וארוכת טווח מפני השפעותיה המזיקות. ציפויים חדישים אלה, ממנפים את עקרונות הננוטכנולוגיה ליצירת שכבות דקות במיוחד של חומר הגנה, הנצמדות בחוזקה למשטחים ויוצרות מחסום עוצמתי מפני לחות, קרינה, כימיקלים ומחוללים קורוזיביים אחרים. חברת "ננו ציפויים בע"מ" היא בעלת שם עולמי בפיתוח מוצרים, המבוססים על יישום של טכניקות ננו-הנדסה מתקדמות, על חומרי גלם סטנדרטיים, הנמצאים בכל מקום, בשימוש יום-יומי. קטגוריית המוצרים האנטי-קורוזיביים של החברה, מציעה ציפויים נגד קורוזיה ונגד חלודה, שמוצרים סטנדרטיים אינם מסוגלים להתחרות ברשימת היתרונות שלהם:
  • כיסוי אופטימלי - פורמולות החומרים, המבוססות על חלקיקים זעירים, מאפשרות לחומרי הציפוי למלא ביעילות פגמים וחללים מיקרוסקופיים על פני משטחים, וליצור שכבת מגן הדוקה, חלקה ואחידה, המבטיחה הגנה בעל כושר איטום גבוה במיוחד.
  • עמידות מוגברת - יכולתם של חומרי הציפוי להיצמד היטב למשטחים ולעמוד בתנאי סביבה קשים, מבטיחה עמידות בפני קורוזיה לאורך זמן ומפחיתה משמעותית את הצורך בתחזוקה שוטפת ובחידוש הציפוי.
  • גמישות ורב-תכליתיות - חומרי הציפוי החדשניים מהונדסים כך, שיתאימו ליישום על מגוון רחב של מצעים ומשטחים ולכן, מספקים פתרונות ציפוי והגנה לטווח רחב של צרכים ושימושים, החל מברזים לאמבטיה ועד ליאכטות ומטוסים. חשיפה לקרינת UV חזקה, לסביבה רטובה, או לכימיקלים אגרסיביים.
  • ידידותיות לסביבה - הארכת תוחלת החיים של המשטחים המצופים והפחתת תדירות התחזוקה, תורמת גם בהיבט הקיימות, על ידי מזעור הפסולת וההשפעה הסביבתית.
צמאים למידע נוסף? רוצים להתייעץ כדי לבחור את החומר העונה בדיוק על דרישותיכם? אנחנו עומדים לשירותכם בטלפון 03-716-6565
דילוג לתוכן