מציג את כל 4 התוצאות


איטום קירות חיצוני באמצעות ננו-ציפויים חדשניים ומהפכניים

מוצרים מבוססי ננוטכנולוגיה הביאו לפריצת דרך מהפכנית – לא רק בתעשיות מורכבות, אלא גם בתחום החומרים לשימוש בענפי הבנייה, השיפוץ והתחזוקה הביתית. זהו בדיוק תחום התמחותה של חברת "ננו ציפויים בע"מ". החברה מתמחה ביישום שיטות מעולם הננו-ציפויים, לצורך פיתוח מוצרים חדשניים, המספקים פתרונות יוצאי דופן באיכותם, עבור משטחים העשויים מחומרים שונים: בטון, שיש, אבן, קרמיקה ורבים אחרים. איטום קירות חיצוניים, או משטחים אחרים החשופים לתנאי חוץ, דורש דרגה גבוהה מאד של חוזק, עמידות, איטום וכושר הגנה. מוצרי הַנָנוֹ, מספקים את כל אלה, פי כמה וכמה לעומת מוצרים רגילים אחרים. אילו סוגי חומר לאיטום קירות חיצוניים ניתן למצוא? מה יתרונותיהם על פני המוצרים הסטנדרטיים? כמה עולה איטום קירות חיצוניים? על כל זאת, בשורות הבאות.

סוגי איטום קירות חיצוניים

ננו-ציפויים המיועדים ליישום על קירות ומשטחי פנים וחוץ, משמשים למגוון מטרות וחומרים ויש להם כמה יתרונות בולטים:
  • NANO STONE ST-1 להגנה מפני רטיבות על משטחי שיש, אבן, בטון ושליכט אקרילי ומינראלי – ציפוי הידרופובי (דוחה מים) טבעי, נושם וידידותי לסביבה, המצטיין בכושר עמידות והגנה פנומנלייים מפני גשם ולחות.
  • BO-Stone - מוצר ייעודי למניעת ספיחת כתמים בבטון, שיש ואבן, המגיע בגימור טבעי או בגימור רטוב זהו ציפוי עמיד המספק שכבת מגן אטומה ואף ממזער התפתחות עובש וגדילת צמחיה בין האריחים.
  • NANO STONE ST-2 – חומר ייעודי לשימוש על משטחים חיצוניים הנמצאים בסביבת הים, המאופיינת ברמות גבוהות מאד של לחות ומליחות.
לכל המוצרים בקטגוריית איטום קירות חיצוניים, מחיר שנע בטווח של מאות שקלים בודדות ויחס מצוין של עלות/תועלת, בזכות ביצועיהם המדהימים, איכותם ועמידותם. לייעוץ ולמידע נוסף, אנו כאן לרשותכם, בטלפון 03-716-6565
דילוג לתוכן