מהו ציפוי NC-10?

ציפוי בלתי נראה, ננו הידרופובי, נגד עובש ופטריות ליישום על צבע אקרילי

ציפוי עליון, המיושם בשכבה דקה אחת, שפותח אופטימאלית ליישום על משטחים ,קירות, תקרות וכל אלמנט אחר שנצבע עם שכבה מוקדמת של צבע אקרילי או צבעים אקריליים סינטטיים מבוססי מים .הציפוי הוא אולטרה דק (בגודל ננו מטרי) ,דוחה מים (הידרופובי) ושמנוניות (אויילפובי) על בסיס מים וללא ריח.  

NC-10 בעל תכונה ייחודית קבועה של “נשימה (צינוריות ננו טיוב עם שסתום חד כיווני)” ומצטיין בתכונות פנומנאליות מאריכות חיים לדחיית מים המסייעות למניעת ספיגות ורטיבות. אלמנט זה מקטין דרסטית התפתחות בקטריות ועובשים האופייניים בסביבה לחה, אך לא מוגבל רק למקומות אלו ומציג חדשנות פורצת דרך וייחודית המספקת הגנה מקיפה כנגד עובשים. בכך, NC-10 משפר דרסטית את ההיגיינה הסביבתית כנגד עובשים המזיקים לדרכי הנשימה וגורמים למחלות לבני האדם ובעלי החיים.

NC-10 מאפשר חסכון משמעותי בעליות התחזוקה והצביעה הדרושות ומפחית דרסטית את השימוש בחומרי ניקוי (דטרגנטים) המזהמים את הסביבה.

NC-10 משפר מאד את העמידות באיכול והתפוררות הצבע האקרילי, עמיד ל-UV, זיהומי פיח, לכלוך, אבק, ירוקת. בכך, NC-10 מקטין זיהומים הנגרמים מלחות, רטיבות, בקטריות. מגן ומשמר כמו חדש, את מרקם התכונות ההתחלתיות של המשטח המצופה לפרק זמן הרבה יותר ארוך מאשר משטח לא מצופה.

למה הוא מיועד?

חדרי אמבטיה, מרתפים, חדרי קירור, לולים, רפתות, משחטות, מפעלי מזון, מטבחים, חדרי אמבטיה, מקומות עם לחות גבוה, מחסנים, מזווה, תעלות אוורור ומיזוג, פיר אשפה, משרדים, וילות, בתי עץ שנצבעו עם צבע כנ”ל, משאיות קירור, יאכטות, בכל מקום ועל כל מוצר מבטון, גבס, צמנט בורד, עץ, מתכת, פלסטיק ובתנאי שיושם על משטח יבש שנצבע בצביעה מוקדמת עם צבעים אקריליים מבוססי מים, לפני יישום ציפוי NC-10.

NC-10 מעניק הגנה הידרופובית יחודית ליצירת משטחים בריאים ונקיים יותר שנצבעו בצבע אקרילי מבוסס מים בהשוואה למשטחים ללא ציפוי מגן.

כושר כיסוי

 10-25 מ”ר לליטר                                                  

אריזות

מרסס 500 מ”ל | גלון 3.8 ל’ | פח 20 ל’

אחסנה

במקום מוצל וסגור בטפ עד 35 מעלות צלסיוס – עד שנה

NC_10_After.jpg

NC_10_befor.jpg