מהו ננו-אנטי גרפיטי NAG?

ציפוי בלתי נראה, אנטי גרפיטי מונע ספיגות ואת אפקט “צל” הגרפיטי

ננו-אנטי גרפיטי הנו דור חדש ועמיד לציפוי אנטי גרפיטי מהמובילים בעולם בטכנולוגיה ננו מטרית. הוא מתאים לכל משטח מינראלי, עשוי מחומר טבעי, בלתי נראה לעין, “נושם”, אינו משנה את גוון או אופי המשטח, וידידותי לסביבה שפותח אופטימאלית לעמידות בסביבה וונדאלית. תכונות אלו מאפשרות שימוש גם במבנים לשימור כגון כנסיות וכו׳ מבלי לפגוע בנראות.

 

בניגוד למוצרי אנטי גרפיטי כימיים סטנדרטיים קיימים זוהי  פורמולה ציפוי ייחודית שכמעט ואינה משאירה את אפקט ה”צל” המכוער שנשאר לאחר הסרת הגרפיטי עצמו היות והיא תוכננה להעניק למשטח המצופה תכונת “אנטי הידבקות” חזקה ויציבה.

 

טכנולוגית הננו משלבת תכונות קבועות של דחיית מים ושמנוניות (הידרופובית+אוילפובית) + התנגדות UV מעולה ויציבה.

 

הציפוי מאפשר הסרה קלה של גרפיטי ואינו מאפשר את ספיגותו לעומק המשטח. במקרים רבים הגרפיטי נוזל מידית מהמשטח ואינו מאפשר כלל את ביצועו. פועל נוסף הוא אפקט “הניקוי העצמי” שגורם לכל גשם להפחית מהאובייקט הצטברות מזהמים סביבתיים כגון: אבק, בוץ, לכלוך, שומניות, אבנית, לשלשת ציפורים, לכלוך פירות עצים, וכו’ ומאפשר את הסרתם בקלות ואת אי הידבקותם.

איטום שליכט אקרילי ומינרלי

NAG ציפוי אנטי גריפיטי

700.00

מתאים במיוחד לשימור אתרים היסטוריים

כושר כיסוי

7-40 מ”ר/ליטר

תלוי בכושר הספיגה והטקסטורה של המשטח.

אריזות

500 מ״ל | גלון 3.8 ל’ | פח 18 ל’

למה הוא מיועד?

לשימור אתרים, קירות, משטחים, מבנים פרטיים וציבוריים, פסלים, גנים, קירות הפרדה בכבישים, וכל מקום אחר המועד לוונדליזם וגרפיטי.

מהי פעולת הננו-אנטי גרפיטי:

הננו-אנטי גרפיטי חודר לעומק המשטח, ומייצר ציפוי מגן דק ביותר בגודל ננו מטרי.

אין להגדיר את הננו-אנטי גרפיטי כ”חומר איטום” היות ובפעולתו הוא איננו ממלא את פני המשטח ובכך יוצר למעשה את “האיטום”, אלא ניצמד כימית ומצפה את תוואי המשטח הקטנים ביותר האפשריים. בכך גם למעשה מתאפשרת פעולת “נשימה” חלקה של המשטח המצופה.

NAG_page11.jpg

אופן היישום:

  1. נקה היטב ושטוף במים נקיים מלכלוך אבק. (ניתן לרסס גם על משטח לח. מומלץ ליישם על משטח יבש בשביל לראות את הכיסוי).

  2. רסס היטב עד כדי הרטבה מלאה ללא נזילות. (לריסוס חסכוני ומלא יש להשתמש במרסס של ננו ציפויים) או במרסס תעשייתי (איירלס) סטנדרטי.

  3. המשטח פעיל למגע מיד עם הייבוש המלא. סופי 24 שעות לאחר היישום.

  4. אין ליישם אם צפוי גשם ב-24 שעות שלאחר היישום.

תוצאות מדהימות בעלות אטרקטיבית מאד למטר מרובע, כתוצאה משימוש בכמויות חומר קטנות מאד!

תכונות אופייניות ויתרונות ההגנה:

      • מאפשר ניקוי והסרה קלה של הגרפיטי, ללא השארת “צל” מהגרפיטי, באמצעים סטנדרטיים כגון: לחץ מים או מסיר אנטי גרפיטי ג’ל על בסיס מים (של ננו ציפויים) ולכן אין צורך בשימוש באמצעים מכאניים ו/או כימיים חזקים העלולים לפגוע באובייקט.

      • שימוש בטכנולוגית ננו אנטי גרפיטי ייחודית זו חוסכת כסף רב ומעניקה למשטח הגנה ועמידות למספר רב יותר של הסרות !! חומרים כימיים אחרים מתפרקים,וחייבים לחדשם, מיד לאחר כל הסרת גרפיטי או לכל היותר 2-3 הסרות.

      • תכונת “האנטי הידבקות” החזקה אינה מאפשרת חדירה לעומק של מזהמים. בחומרים אחרים בשוק לאחר הסרת הגרפיטי נשאר “צל” גרפיטי שנראה מכוער כמעט כמו הגרפיטי עצמו!! 

      • אפקט “ניקוי עצמי” של גשם מסייע לשמור על משטח נקי יותר מאבק, אבנית, פיח וכו’ ! התזת מים רגילה ועד bar 50 מספיקה אפילו לצורך הסרת לשלשת ציפורים.

      • חסר צבע וריח ואינו משנה או משפיע על גוון,טקסטורה או אופי המשטח בשום צורה. 

      • עמידות UV יציבה יוצאת מהכלל מעולה והתנגדות לטמפרטורה סביבתית גבוהה. מוצרי ציפוי קיימים אחרים מתפרקים ונעלמים במיוחד מאור השמש והקרינה. 

      • מתאים למשטחים מינראליים סופגים במיוחד כגון בטון, אבן, אבן גיר, שיש, גרניט, שליכט צבעוני, בלוקים, וכו.

      • מתאים לשימוש גם בסביבה לחה ו/או עם מליחות ים.

      • שימוש תקופתי רצוף מחזק את תכונות הציפוי לעיל ומסייע בהאטת קצה איכול (שיתוך), התפוררות, והרס המשטח המצופה לזמן רב גם בתנאי סביבה קשים של לחות,לחות ים, זיהומי בקטריות, פיח, עובש, פטריות, טחב ירוקת.

      • עמיד לחלוטין בקיפאון.

      • ניתן לביצוע עצמי במרסס יעודי של “ננו ציפויים” או במערכות איירלס תעשייתיות סטנדרטיות.

      • המשטח פעיל לדחיית מים מיד לאחר היישום והייבוש המלא.לעמידות בשפשופי ניקיון רק לאחר 24 שעות.