מהו קוריאן גארד FC-20?

ציפוי שרף ננו מטרי אנאורגני דק מאוד בעובי 10 מיקרון, המציג טכנולוגיה חדשנית המשלבת מבנה קרוס לינק יציב וחזק של חלקיקי ננו יחד עם פולימרים אצילים בריכוז גבוה ובצמיגות נמוכה. לכך יש משמעות דרמטית בתוצאה הנראית והתכונות הפיזיקאליות הגורמות לגימור אסטטי מרהיב.

FC-20 הנו תרכובת חומרים אצילים המשתמשים ב-100% מוצקים, ורמת VOC נמוכה.

טכנולוגיה זו מיועדת מצד אחד להגנה ושימור משטח חדש לאורך שנים ומצד שני לריענון וחידוש נראות המשטח שאיבד את היופי ההתחלתי שלו ומציג גימור יפיפה וחדש . בהשוואה לכל ציפוי קונבנציונלי הנצמד ונדבק למשטחים צפופים חלקים ומבריקים זוהי הבחירה הטובה ביותר עם יתרונות משמעותיים.

FC-20 מתאים לשימוש חיצוני או פנימי ומציג עמידות חזקה, קשיחות , התנגדות ומיקרו שריטות, עמידות סולבנטית וכימית מעולה, עמיד לכתמי מים, רוב התבלינים, שמנים, רטבים, חומצות, אלקאלי, אנטי גרפיטי, אנטי קרח, לשימושים גם מתחת למים ומציג אפקט ניקוי והסרת לכלוך קלים.

FC-20 ניתן להשתמש על כל סוגי המשטחים המבוססים עם קוורץ או סינטטיים כגון: קוריאן, קיסר, סמסונג, כיורים המיוצרים משרף סינטטי וכו’.

FC-20 ניתן לקבל ב-2 גימורים : מט/סאטן ומבריק עדין.

למה הוא מיועד?

FC-20 מיועד להגנת משטחים עליונים במטבח ואמבטיה, כיורי סיליוורץ דוגמת בלנקו, אריסטון ,אמבטיות, אגניות, ריצוף, חיפוי קירות ומטבחים, מדרגות, דלפקים.

 

FC-20_page18.jpg

דיכוי אבק במחצבות

Dust Control Eco-Platform

כושר כיסוי

60 – 80 מ”ר לליטר תלוי בספיגות המשטח.

אריזות

ערכות DIY

50 מ”ל | 250 מ”ל

גלון 3.8 ל’ | פח 20 ל’