מהו ננו-סטון ST-3?

ציפוי הידרופובי חודר לייצוב וחיזוק קליפת אבן מתפוררת. מתאים גם לרעפי חרס סטנדרטים.

ננו-סטון ST-3 הנו ציפוי בלתי נראה לעין ואולטרה דק (גודל ננו מטרי), דוחה מים (הידרופובי) ושמנוניות (אויילפובי) על בסיס מים, טבעי, שפותח אופטימאלית לחיזוק וייצוב קליפת אבן מתפוררת במשטחים סופגים ונקבוביים. ננו-סטון ST-3 “פותח” את השכבה החלשה וחודר כ- 1.5 עד 3 מ”מ לעומק השכבה ומתייצב בתוכה. המוצר בעל תכונה ייחודית של “נשימה” קבועה, אינו משנה או משפיע על גוון ואופי המשטח ומצטיין בתכונות פנומנאליות מאריכות חיים לדחיית מים, המסייעות במניעת ספיגות ורטיבות. אפקט ניקוי עצמי (גשם קל מספיק), עמידות UV יציבה, משפר מאד את העמידות באיכול והמשך ההתפוררות, עמיד בזיהומי פיח, לכלוך, אבק, ירוקת ועובש. בכך, ננו-סטון ST-3 מגן ומשמר, כמו חדש, את מרקם התכונות ההתחלתיות של המשטח המצופה לזמן רב ולאורך שנים רבות. למרות שננו סטון ST-3 מתפקד כציפוי עצמאי ושילוב עם ננו סטון  ST-1  מגדיל את שטח הפנים ובכך מאפשר הידרופוביה מעולה ויציבה

כושר כיסוי

כ-10-25 מ”ר/ליטר תלוי מאד בסוג האבן, ספיגות, טקסורה, עומק הקילוף וכו’.                                                 
חשוב: לקבלת תוצאת פיזור נכונה וחיסכון בחומר יש להשתמש במרסס מקורי של ננו ציפויים!!

אריזות

מרסס 500 מ”ל I גלון 3.8 ל’ | פח 20 ל’

נבדק ואומת ע”י מכון התקנים הישראלי

למה הוא מיועד?

לציפוי חיצוני של בניינים, רעפים, לאבן ירושלמית, שיש חברון, לכל סוגי הבטון-בלוק רגיל או מוחלק, גשרים, מנהרות, טיח חיצוני מינראלי, קירות שפריץ, בלוקי בטון כורכרית וחול, חמר וכל משטח מינראלי נקבובי בו נדרש חיזוק השכבה העליונה ו/או עם “קליפה” חיצונית חלשה.

לפני טיפול במערכת ST

ST_3_לפני.jpg

לאחר טיפול במערכת ST
ST_3_אחרי.jpg

nano stone3_page5.jpg

 

כיצד לייצב את המשטח המתקלף באמצעות הננו-סטון ST:

לייצוב אופטימאלי נידרש שימוש ב 2 חומרים ST-3  ו- ST-1  !! 

  1. בשלב א – שטיפה ראשונה: יש לשטוף היטב את המשטח בלחץ מים גבוה (200 בר ומעלה) במטרה לגרום לשתי פעולות: הראשונה הסרת השכבה הרופפת הקיימת ככל שניתן והשנייה ניקוי עמוק ויסודי מזיהומים שונים הקיימים על המשטח.יש להמתין לייבוש מלא.

  2. בשלב ב – יישום שכבה ננו ראשונה ב- ST-3: מרססים שתי וערב עד לספיגות מלאה (לא נוזלת) את הננו-סטון -3 -ST שמבצע את החדירה לעומק 1.5- 3 מ”מ, “נועל” ומחזק את השכבה הבלתי יציבה כולל הסדקים. יש להמתין 24 שעות ועד ל-14 יום, להתגבשות וייבוש מלאים!!

  3. שלב  ג – שטיפה שניה: לעיתים ,ועם סוגי אבן שונים, באופן מלא או נקודתי מתרחשת תופעת “ההפרחה הלבנה” ( זוהי תופעה ידועה במינרלים טבעיים ובעיקר באבן גיר נקבובית שמאופיינת ויזואלית ע”ג המשטח כשכבה דקה של אבקה לבנה). זוהי תופעה טבעית שעוברת עם הזמן ומתרחשת בעיקר במשטחים עם מרקם פחות צפוף ויותר חלש. יש לשטוף היטב את שאריות “ההפרחה הלבנה” בלחץ מים מתון 60-70 בר ולהמתין ליבוש מלא.

  4. שלב  ד – יישום שכבה ננו שנייה ב- ST-1: (כ- 14 יום לאחר יישום ST-3) יש ליישם שכבה עליונה של ST-1 שתפקידה להגדיל, לחזק ולהשלים את שטח הפנים של הציפוי ע”ג המשטח. (בהתאם לבדיקה מוקדמת עם נייר pH, שמסופק עם המוצר ומראה רמת חומציות של מתחת לpH -10).
    אופן היישום: כאמור בס”ע 2.
    יבוש: למגע 3-4 שעות ובאופן מלא  24 שעות.

** ננו-סטון ST-1 אומת ונבדק ע”י מכון התקנים הישראלי וכן במעבדות בלתי תלויות המאשרות את תכונותיו המצוינות לדחיית מים, עמידות ויציבות UV, וכן יכולת “נשימת” המשטח  לאחר הציפוי!!  

  5. יש ליישם את 2 החומרים כאשר לא צפוי גשם בטווח 96 שעות בין

        תחילת הביצוע ועד סיום התהליך בייבוש המלא.  

* אין להגדיר את הננו-סטון ST כ”חומר איטום” היות ובפעולתו הוא איננו נמרח וממלא את פני השטח אלא ניצמד בגודל קשר ננו מטרי לתוואי השטח הקטנים ביותר האפשריים. בכך גם למעשה מתאפשרת פעולת” נשימה” חלקה של המשטח המצופה. לתכונה זו חשיבות עליונה ומרכזית בשמירת המשטח המצופה בתכונותיו ההתחלתיות לאורך זמן. פריצת דרך זו מקנה יכולות חדשות למוצר המבוסס בננו-טכנולוגיה, והיא אחת מהתכונות המבדילות ומעניקות למשטח המצופה יתרון ייחודי ומצוין שלא קיים כיום באף סילר, מכל סוג שהוא!!

 

התוצאה המתקבלת לאחר הציפוי:

1. האבן “החולה” שמאופיינת בהתקלפות השכבה העליונה ו/או בהתפוררות אבקתית שגורמות ללכלוך, נראות עגומה, חדירת רטיבות ואף להחלשות האבן עצמה מקבלת ייצוב חודר,שכבתי, יציב וחזק. 
 
2. המשטח הופך “לשסתום חד כיווני” – מבחוץ כלפי פנים – ישנה דחיית מים המסייעת נגד חדירת רטיבות וספיגות שגורמת לעובש והתנפחויות ומבפנים כלפי חוץ – מתבצעת פעולת “פעפוע” של האוויר והלחות הקיימים בתוך המשטח/מבנה כלפי חוץ. בכך, משתחרר האוויר הכלוא ונמנעת הרטיבות והעובש בקירות בתקרות הפנימיים, התנפחויות ו/או קילופים מעל הפנלים. פועל יוצא נוסף של יכולותיו: הציפוי תורם לשמירה על הברזל הנמצא בבטון כנגד שיתוך ואיכול. 

 

* במקרים נדירים ראוי לציין כי גם לאחר הציפוי ובתנאי שהתקיימו כל הוראות הביצוע – תיתכן המשכיות טבעית מקובלת וקלה של תופעות אי היציבות כנ”ל האמורים להיפסק בטווח ימים/ שבועות על פי סוג המשטח.
 
תוצאות מדהימות בעלות אטרקטיבית מאד למטר מרובע, כתוצאה משימוש בכמויות חומר קטנות מאד!

תוצאות מדהימות בעלות אטרקטיבית מאד למטר מרובע, כתוצאה משימוש בכמויות חומר קטנות מאד!

תכונות אופייניות ויתרונות ההגנה:

    • דוחה מים הידרופובי חזק ויציב, בלתי נראה לעין, אולטרא דק המסייע בחיזוק השכבה המתקלפת/מתפוררת.

    • מסייע נגד רטיבות וספיגות חזק ויציב.

    • חודר גם לסדקים וחורים.

    • אינו משנה או משפיע על גוון, טקסטורה או אופי המשטח בשום צורה.

    • “נושם” – המשטח הופך למעין שסתום חד כיווני: מבחוץ לפנים דוחה מים חזק ומבפנים לחוץ משתחררת הלחות. 

    • מאריך את חיי המשטח המצופה בשנים רבות תוך שמירה על תכונותיו הראשוניות.

    • מסייע בהאטת איכול (שיתוך), התפוררות, והרס המשטח המצופה לזמן רב גם בתנאי סביבה קשים של לחות, לחות ים ומלח, זיהומי בקטריות, פיח, עובש, פטריות, טחב ירוקת וכ”ו.

    • תכונת אנטי הידבקות ודחייה של זיהומים מסייעת בין השאר למנוע עובש ופטריות ברובע וכוחלה ובכל מקרה אינה מאפשרת את חדירתם לעומק. בכך, הסרתם הופכת לקלה (מספיקה מטלית לחה בלבד).

    • אפקט מעולה של “ניקוי עצמי” מזיהומים! ע”י גשם קל או התזת מים רגילה (עד bar 50 מספיקה ממרחק 30 ס”מ).

    • חוסך את הצורך בכימיקלים למטרת ניקוי.

    • עמידות UV יציבה יוצאת מהכלל מעולה והתנגדות לטמפרטורה סביבתית גבוהה. מוצרים קיימים אחרים מבוססי סיליקון, שמנים ופלורקרבון מתפרקים ונעלמים מאור השמש והקרינה תוך זמן קצר יחסית. 

    • דחייה מעולה של שומניות המאפשרת הסרה קלה.

    • עמיד לחלוטין בקיפאון.

    • חופשי מממסים והוא חסר ריח. עמיד בכימיקלים עד דרגה של 12-12.5 PH !

    • מתקשה בטמפרטורת הסביבה ואין צורך באנרגיה נוספת או כל תהליכי UV מלכותיים למטרת היישום!!

    • תוצאות מעולות עם שימוש בכמויות חומר נמוכות מאד!!

    • ישום קל ופשוט באמצעות שימוש תעשייתי ע”י לחץ אוויר סטנדרטי.

    • חוסך בכימיקלים לניקוי. אין צורך יותר בחומרי ניקוי.

    • המשטח פעיל לדחיית מים מיד לאחר הייבוש המלא.לעמידות בשפשופי ניקיון רק לאחר 24 שעות.