מהו ננו רובה NR ?

תוסף לרובה-ננו נוזל, בלתי נראה, לערבוב עם אבקה רובה אקרילית למניעת עובש, סדקים, התפוררות וניקוי קל

מהו ננו  רובה NR ? ננו רובה NR מייצר ציפוי העוטף כל גרגר אבקה בננו חלקיקים בלתי נראים ואולטרא דקים. בכך ננו רובה NR מונע את הספיגות הגורמת לעובש ולסדקים כתוצאה של התרחבות והתכווצות ולהתפרקות הרובה לאחר ההתייבשות. ננו רובה NR דוחה מים (הידרופובי) ושמנוניות (אויילפובי) על בסיס מים, חסר ריח, טבעי וללא סולבנטים. התערובת מוגנת UV ועמידות מעולה לקרני שמש, מאפשרת ניקוי והסרה של לכלוך ומזהמים שונים בקלות ויעילות כתוצאה של מניעת הספיגות. ננו רובה NR בעל תכונה ייחודית של “נשימה” קבועה, אינו משנה או משפיע על הגוון “ויודע” להתחבר מבלי להשפיע על אריחי קרמיקה/פורצלן/מרצפות וכו.

למה הוא מיועד?

מיועד להכנת רובה חדשה עם שני מוצרים לשימוש פנימי וחיצוני ננו – רובה NR:  מומלץ לפנים הבית, חדרי אמבטיה, שירותים, מסביב לאמבטיה, כיורים ומקלחות (במקום סיליקון שמשחיר),סלונים וכו’. ננו – רובה NR פרימיום: מומלץ לסביבת חיצונית, לציפוי מעטפת בניינים, מרפסות שמש, גגות מרוצפים, סביבת בריכות, סאונות, חדרי אשפה, מטבחים, מסעדות, סביבת ים, ובכל המקומות בהם מיישמים רובה בחוץ ו/או בתנאים קשים.

מהי הטכנולוגיה?

ערבוב החומר הנוזלי המכיל חלקיקי ננו מרוכזים  עם האבקה מייצר ציפוי שעוטף כל גרגר אבקה בנפרד. בכך התערובת המשולבת יוצרת חומר הידרופובי, יציב ומוגן, דוחה מים ובעל תכונות חדשניות.
 
ננו רובה NR הנו ציפוי בלתי נראה לעין ואולטרא דק (גודל ננו מטרי), דוחה מים (הידרופובי) ושמנוניות (אויילפובי) על בסיס מים, חסר ריח, טבעי וללא סולבנטים .
 
ננו רובה NR מייצר תערובת מוגנת UV ועמידות מעולה לקרני שמש המאפשרת ניקוי והסרה של לכלוך ומזהמים שונים בקלות ויעילות כתוצאה של מניעת הספיגות.

NR בעל תכונה ייחודית של “נשימה” קבועה, אינו משנה או משפיע על הגוון “ויודע” להתחבר מבלי להשפיע על אריחי קרמיקה/פורצלן/מרצפות וכו’.


NR מצטיין בתכונות פנומנאליות מאריכות חיים לדחיית מים עם אפקט “ניקוי עצמי” לשימוש חיצוני בגגות, מרפסות ומעטפת בניין והופך את הגשם “למנקה טבעי”, משפר מאד את העמידות באיכול והתפוררות, עמיד בזיהומי פיח, לכלוך, אבק, ירוקת ועובש. 
בכך, NR מסייע, מגן ומשמר, כמו חדש, את מרקם התכונות ההתחלתיות של המשטח לזמן רב ולאורך שנים רבות.  

התוצאה המתקבלת:

  1. ייחודיות אפקט “הנשימה” של ננו רובה NR הופכת את התערובת ל”שסתום חד כיווני” שמהחוץ לפנים דוחה מים וספיגות ומהפנים החוצה (במקרה נזק כתוצאה מכשלי איטום ובנייה) – מתבצעת פעולת “פעפוע” של הלחות הקיימת החוצה. בכך, משתחררת הלחות הכלואה ונמנעים הרטיבות, העובש, התפוררות וסדקים בניגוד גמור לשימוש ברובה אפוקסית קשיחה שגורמת ל”נעילת המים” מתחת לרובה והמשטח ולכן, לחסימת יכולת הנידוף שגורמת לנזקים מתמשכים. 

NR_page8.jpg

תוצאות מדהימות בעלות אטרקטיבית מאד למטר מרובע, כתוצאה משימוש בכמויות חומר קטנות מאד!!​

אופן ההכנה:
  1. שפוך את האבקה לכלי מתאים  

  2. מלא במים עד הסוף את הבקבוק המצורף.     

  3. שפוך את תוכן הבקבוק,לאחר המילוי, לתוך התערובת וערבב היטב עד לקבלת מרקם מתאים.
    ניתן להוסיף מים עד לקבלת עיסה מתאימה.

ננו-רובה NR פרימיום:  
  1. שפוך את האבקה לכלי מתאים  

  2. שפוך את תוכן הבקבוק לתוך התערובת וערבב היטב עד לקבלת מרקם מתאים.
    ניתן להוסיף מים עד לקבלת עיסה מתאימה.

אריזות / יישום

ננו – רובה NR פרימיום:

עבור 1 ק”ג נדרש 250 מ”ל נוזל ננו

* אריזת פרימיום 250 מ״ל ל 1 ק״ג רובה

* אריזת פרימיום 1 ליטר לשק 4 ק״ג רובה

 

אריזות / יישום

באריזה מקורית וסגורה המוצר תקין עד שנתיים. במקום מקורה. טמפרטורת אחסנה 3-30 מעלות צלסיוס.