אלקו סטרילי

טכנולוגיה לחיטוי דו אקטיבי עם הגנה מתמשכת עד 12 שעות

CPD, תערובת נוזל באיכות גבוהה המורכב מ 70-75% אלכוהול נקי ומיועד לניקוי וחיטוי מאסיבי דו אקטיבי הפועל באקט ראשון לחיטוי מידי ויעילות של 99.999% ובאקט שני, עד 12-שעות, ביעילות של 99.99%.

CPD מאפשר שקט נפשי, בטיחות וחזרה מבוקרת ויעילה “לחיים החדשים בעידן הקורונה” מאחר והוא תוכנן בטכנולוגיה מתקדמת “להגנה משטחים מתמשכת” עבור סוגי משטחים מגוונים, קשיחים ורכים, כאמצעי אפקטיבי וחסכוני במלחמה כנגד מזהמים, חיידקים, בקטריות, עובשים לכלוך וכו’ האופייניים במהלך החיים השוטף של בני האדם בעידן זה ומסכנים אותנו בהידבקות מידית וחוזרת בכל רגע.

בכך, ייחודיות טכנולוגית CPD בהשוואה לכל חומר חיטוי קיים אחר היא ביכולת המשכיות אפקט החיטוי וחיסול המזהמים שמעניקה למשתמש ולסביבה אזורים מחוטאים, בטוחים ומוגנים לזמן ארוך יותר.

CPD יעיל לחיטוי מכשירים רפואיים ואזורי מזון, מיוצר ונבדק לפי תקן בריטי BS EN 14561, אמריקאי AAMI TIR12 (2010), ישראלי ת.י 1944 כנגד חיידקים, בקטריות ועובשים אלימים ביותר כגון: סטרפטוקוקוס אוריוס, ליסטריה, E.Coli, סלמונלה, ועוד רבים אחרים כולל קורונה COVID- 19.

CPD מאפשר חיטוי ועיקור סטרילי טוטאלי במערכות מיזוג של עובשים, בקטריות, ריחות רעים כגון שתן, ריחות של סיגריות וכו’ בבית, תעשיה, בתי מלון, מטוסים, רכב, חדרי שירותים ציבוריים, ביעילות מתמשכת עד 30 יום.

מהי הטכנולוגיה ?

CPD הנו פורמולה ייחודית וחדשנית בפיתוח בלעדי “בטכנולוגית חיטוי מתמשך” המיועדת לחיטוי והגנה ארוכה ורציפה עד 12 שעות!  המשמעות היא שבניגוד למוצרים מסורתיים אחרים מבוססי אלכוהול  המיועדים לחיטוי  ומתאדים מיד לאחר היישום, CPD ימשיך להיות פעיל וימשיך להשמיד וירוסים עד 12 שעות !! ביעילות של 99.99% .

לכך חשיבות רבה שכן טכנולוגיה זו למעשה מספקת הגנה לאורך זמן כנגד הידבקות חוזרת בניגוד למשטח  ללא CPD שעבר חיטוי בחומרים מסורתיים רק ​​לפני רגע אבל חשוף מידית להתקפת מזהמים חדשה וסכנת הידבקות מחודשת. 

איך זה עובד ?

בריסוס בודד על משטח, 2 פעולות מתבצעות באותו הזמן :א)  CPD הורג 99.999% מהחיידקים והעובשים באופן מידי (אקטיביות ראשונה) . ב)  CPD  מייצר ציפוי מגן רב שכבתי הנקשר בקשיחות על פני השטח ומספק הגנה מתמשכת ולוחמת המשמידה התקפות חיידקים חדשות אפילו כאשר נוגעים בו פעמים רבות(אקטיביות שניה ) .

יתרון הבדיקות של CPD:

CPD נבדק בפעילות עם מתנדבים חיים בשטח שנגעו במשטחים לאורך כל היום וזאת בניגוד למוצרים אחרים שנבדקו בתנאי מעבדה בלבד או על גבי קירות ותקרות וכמעט ללא נגיעות פיזיות עליהם או במינון נמוך מאוד, ולמעשה הם לא נבדקו בזמן אמת ותחת תנאים שטח אמתיים כמו CPD. ולכן זה הבדל ענק.   

ריכוז יתרונות :

  • CPD מיוצר ונבדק על פי דרישות תקנים בינלאומיות המקובלות באירופה, ארה”ב וישראל.
     

  • CPD מעניק ביטחון בריאותי למשתמש ולסביבה למשך זמן ארוך עד 12-שעות.
     

  • CPD נבדק בהצלחה עם מתנדבים חיים.
     

  • CPD מחסל עובשים בכל מקום ובמיוחד במערכות מיזוג אוויר בבית, ברכב ובמשרד עד 30 יום.
     

  • CPD מחסל ריחות רעים כגון סיגריות, שתן וכו’.
     

  • CPD מעניק למשטח תחושה של ניקיון ורעננות.
     

  • CPD אינו קורוזיבי! לכך משמעות נהדרת לתעשיית המטוסים ולשמירה על כל קונסטרוקציית מתכת.
     

  • CPD מיושם על כל משטח רך או קשה, פלסטיק, מתכת, שטיחים, בדים, וילונות , שירותים, מקלדות מחשב, משרדים, אולמות, מטוסים, יאכטות, רכבות, מכוניות, בתי חולים ובתי אבות ,בתים פרטיים ועל כל משטח אחר.
     

  • CPD חוסך כסף רב במונחים של הקטנת עלויות חומרי החיטוי והעבודה שכן תדירות החיטוי קטנה בעשרות אחוזים ולכן חסכונית הרבה יותר. לדוגמא CPD מאפשר לרסס פעם אחת בין הטיסות או הנסיעות או את המעלית במשרד ולהמשיך ולקבל שקט נפשי עם הגנה לכל אורך שעות הפעילות היומית

CPD STICKER HEB + NSF.jpg

CPD POSTER HEB + NSF.jpg

למה הוא מיועד?

CPD כנוזל, מיועד לריסוס וחיטוי של משטחים ואלמנטים גדולים במהירות ויעילות כגון: משאיות, רכבים, כל סביבת השירותים הכוללים קירות, דלתות, רצפות, כיסאות מטוסים, קרונות רכבות, משטחי עבודה וכו’

CPD במרסס, קל לשימוש ונארז במארז אישי המיועד לשימוש יום יומי, בכל מקום, בבית במשרד, בנסיעות ובמשטחים בהם נדרש משך זמן הגנה ארוך בגלל סכנת זיהום חוזרת וסכנת הידבקות.

הוראות שימוש:

* חובה לקרוא ולהבין MSDS לפני השימוש

– רסס ביסודיות ממרחק של 15-20 ס”מ עד להרטבה מלאה במרסס ייעודי ועמיד לאלכוהול והנח לו להתנדף עצמאית (מומלץ מרסס של ננו ציפויים).

– ליישם במקום מאוורר היטב. 

אזהרות:

  1. במקרה של גירוי, לשטוף בהרבה מים ולייבש במגבת בד או נייר נקי.

  2. הרחק ממקור אש וחום

  3. הרחק מילדים. 

  4. בשימוש על משטחים גדולים בריסוס :

  • א) יש לדאוג לאוורור טוב לכל אורך זמן היישום ועד לנידוף מלא

  • ב) בשימוש בנוזל לריסוס אזורים גדולים, חובה ללבוש ציוד מגן מקצועי המותאם לשימוש בחומר מבוסס אלכוהול הכולל: חליפת מגן מלאה לכל הגוף, מסכת פנים מלאה או משקפי מגן, מסנן ייעודי, כפפות מתאימות וכו’ וכן אסורה הימצאות אנשים לא מוגנים בזמן העבודה ועד לאחר הנידוף המלא.

הערה: חובה לבדוק במקום קטן ונסתר את עמידות המשטח לפני השימוש.

תנאי אחסון:

  • לאחסן באריזה מקורית וסגורה. אריזות גדולות יש לפתוח בסמוך לשימוש ולסגור מיד אריזות פתוחות.

  • טמפרטורת אחסנה 3-40 מעלות צלסיוס.

  • המוצר מבוסס אתנול. הרחק מאש, ממקורות חום וניצוצות חשמליים. יש לאחסן במקום מקורה, מאוורר ומוגן.

אריזה:

ספריי אירוסול 200 מ”ל : ספריי אירוסול 500 מ”ל : 3.8 ליטר : 18 ליטר: 1000 ליטר : SPRAY 250ml   :   SPRAY 500ml

CPD מאושר ע"י הרשות הממשלתית GEM הודו

GeM.png

ISO_medical.jpg

פורמולה בלעדית וייחודית בעולם בטכנולוגית 'חיטוי מתמשך'