מהו הננו-קאר?

ציפוי, מחסום, בלתי נראה, לשימור והגנת צבע הרכב

פורמולה ציפוי ייחודית זו תוכננה בעיקר לרכב חדש ו/או עם שכבת צבע ולכה תקינים להתמודדות מול ה”אוייב” והבעיה הקשה ביותר של צבע רכב בעולם אך במיוחד בישראל כנגד קרינת השמש ונזקיה ,להגנה כנגד דהיית פיגמנט הצבע, לשלשת ציפורים, לכלוך פירות עצים והגנה כנגד מים ומזהמי דרך האופייניים על הכביש וגורמים לקורוזיה.
 

XX-1 הנו ציפוי שמורכב מחומר טבעי מבוסס Si-O טהור שנבנה ונדחס במבנה שכבות זעירים בטכנולוגית קרוס לינק ייחודית ומציג חדשנות פורצת דרך בעולם הציפויים הננו מטריים ביישום על צבע הרכב.
 

XX-1 מיוצר בגודל ננו מטרי זעיר ביותר, בלתי נראה לעין, ידידותי לסביבה, שפותח אופטימאלית לתעשיית צבעי הרכב, אלמנטים בציפוי צבע ולכה וכו’.
 

מאחר ורכב חדש נמצא בשלב זה באיכות ונראות הלכה והצבע הטובים ביותר הניתנים להשגה, XX-1 מתחבר אליהם ומספק מחסום בלתי נראה להגנת UV מעולה ויציבה שאינה מאפשרת לקרני השמש לפגוע בשכבת הלכה העליונה של הרכב ומקטינה דרסטית את חדירת קרני השמש בכל אורכי הגל (+UVAּUVBּUVC + ) בנוסף להגנה מאסיבית וישירה על פיגמנט הצבע שמתחת ללכה באיכות יוצאת דופן וללא תחרות.
 

XX-1 מספק למשטח צבע הרכב תכונת “אנטי הידבקות” חזקה ויציבה לשפשוף (נגד מיקרו שריטות כגון שטיפה בתחנות עם ג’ילדה או בשטיפה ידנית שגרגרי חול נצמדים אליהם ובכך משמשים סוג של “נייר זכוכית”). בנוסף, תכונות לדחיית מים (הידרופובית) ושמנוניות (אוליאופובית ) מסייעות לציפוי להפחית מעליו הצטברות של מזהמים סביבתיים כגון אבק, בוץ, פיח, שומניות וכו’  כמו גם הסרה קלה של שלג ,קרח ו” לניקוי עצמי ” בזמן גשם.
 

XX-1 מספק מחסום (יסוד טבעי) עמיד וחזק  גם נגד קורוזיה , בלתי רגיל בעוצמתו, בהשוואה לכל ציפוי בלתי נראה אחר בהגנת השכבה העליונה של צבע הרכב מול לשלשת ציפורים, פירות עצים ולשלשת עטלפים שכל אחד בפני עצמו הוא “חומצה” שצורבת ומזיקה, תחילה לשכבות הלכה, דרך פיגמנט הצבע ועד למרכב וגורמים לנזקים קשים.

XX-1 הופך את הניקוי וההסרה לקלים ומהירים ומציג יכולת לניקוי המשטח רק עם מטלית מיקרופייבר ומים ללא צורך בשימוש עם סבון או דטרגנטים אגרסיביים ו/או ממסים.  בכך XX-1 תורם לשימור והגנה על איכות הסביבה ולמניעת זיהום הקרקע ומי התהום.

לסיכום:

ננו-קאר XX-1 מציג מוצר מהפכני בתחום הציפוי הבלתי נראה ,בטכנולוגיה ייחודית ,מהבודדות בעולם, שתוכנן להגן ולשמר כמו חדש את מרקם התכונות ההתחלתיות של המשטח המצופה לזמן רב בהשוואה למוצרים אחרים ,פולימריים, ווקסים, סיליקונים או “ננו” אחרים שבתנאים של השמש והלחות החזקים והמיוחדים של ישראל מתפרקים במהרה במקרה הטוב ו/או  מתפרקים תוך השארת כתמים “ושאריות קשקשי חומר ” בתוך הלכה ו/או מתחתיה וגורמים לנזק רב, לעיתים בלתי הפיך, עם משמעויות כספיות גדולות של ניקוי ושיקום.

למה הוא מיועד?

  • לתעשיית הרכב, אופנועים, רכבות, צבעים סינטטיים ולכות, צבעים קלויים בתנור.

מהי פעולת הננו-קאר XX-1 :

  • הננו- קאר חודר לעומק המשטח ומייצר ציפוי מגן דק ביותר בגודל ננו מטרי (שהוא בלתי נראה )ולכן לא מייצר ברק כלשהוא . תפקידו לשמר את הקיים ברכב חדש במצב הטוב ביותר  האפשרי למקסימום זמן.
     

    אין להגדיר את הננו-קאר כ”חומר איטום” היות ובפעולתו הוא איננו ממלא את פני המשטח ובכך יוצר למעשה את “האיטום”, אלא ניצמד לפונקציות לכת הצבע, משנה פיזיקאלית את אנרגיית פני השטח ובכך “חודר ומצפה”  את תוואי המשטח המיקרוסקופיים הקטנים ביותר האפשריים ויוצר שכבת הגנה מעולה.

עובי הציפוי:

Nm100-150 בשכבה אחת. תלוי בכושר הספיגה והטקסטורה של המשטח ואופן היישום.

אריזה

ערכת DIY ליישום ברכב פרטי

ערכת DIY- SUV ליישום על “ג’יפים ” מסחריות קטנות וכו’

1 ליטר : 3.8 ליטר : 20 ליטר

nano_car XX1.jpg

תכונות אופייניות ויתרונות ההגנה:

  • אפקט “האנטי הידבקות” אינו מאפשר חדירה לעומק של מזהמים. בכך, הניקוי והסרתם הופכים לקלים וללא חומרי ניקוי. (מספיקה מטלית מיקרופייבר ומים או עם לחץ מים עד 50 בר).

  • יציבות UV חזקה מעניקה למשטח הגנה עד שנה בישראל ועד -3 שנים באירופה !!            ( ולעיתים אף יותר, תלוי באחסנה,UV , מיקום הרכב, לחות, סביבת ים או מדבר ,תדירות הניקוי וכו’) בהשוואה לציפויים המבוססים על  וקס/סיליקון/פולימרים ואחרים שמתפרקים ונעלמים מחום ,אור השמש וקרינה בתוך מספר ימים או שבועות בודדים.

  • מהווה מחסום מעולה נגד קורוזיה ומזהמים שעולים מהכביש ותוקפים את החלק התחתון במרכב הרכב.

  • מיושם בשכבה אחת.

  • חסר צבע וריח ואינו משנה או משפיע על גוון, טקסטורה או אופי המשטח בשום צורה.

  • היצמדות חזקה מאפשרת התנגדות מעולה לשפשוף!! חומרים אחרים כנ”ל נעלמים כבר לאחר שפשוף קל.

  • XX-1 מתוכנן להתחבר רק ללכת הצבע עצמה ולכן לא מזיק לכל סוג משטח רכב אחר כגון פלסטיק, ניקל, מתכת, זכוכית וכו .

  • בשימוש תקופתי רצוף XX-1 מאריך את חיי המשטח המצופה בשנים רבות תוך שמירה על תכונותיו הראשוניות ,מחזק את תכונות הלכה ,מאט את קצב דהיית הצבע, איכול (שיתוך), התפוררות והרס המשטח המצופה .

  • עמיד בכמעט כל חומרי הניקיון הביתיים ותעשייתיים !! (חריג בחומרים בריכוז גבוה וחומצות). חומרים אחרים נעלמים לאחר שימוש בחומרי ניקיון סטנדרטיים כבר לאחר מספר ניקיונות בודדים.

  • אפקט “ניקוי עצמי” של גשם מסייע לשמור על משטח נקי יותר מאבק, בוץ, פיח, אבנית וכו’. התזת מים רגילה ועד bar 50 מספיקה אפילו לצורך הסרת לשלשת ציפורים.

  • חוסך את הצורך בכימיקלים למטרת ניקוי ושומר על הסביבה.

  • עמיד לחלוטין בקיפאון.

  • תוצאות מעולות עם שימוש בכמויות חומר נמוכות מאד!!

  • ניתן לביצוע במריחה עצמית או במערכות אייר- לס תעשייתיות סטנדרטיות (דיזה קטנה ככל האפשר).

  • המשטח פעיל לדחיית מים מיד לאחר היישום והייבוש המלא. לעמידות בשפשופי ניקיון רק לאחר 24 שעות.
     

תוצאות מדהימות בעלות אטרקטיבית מאד למטר מרובע, כתוצאה משימוש בכמויות חומר קטנות מאד!

רמת זהב:

  1. חובה ליישם את הציפוי במקום מוצל, סגור, מאוורר ומוגן ככל הניתן מאבק ולכלוך.
    מומלץ בטמפרטורת עבודה של 10-30 מעלות צלסיוס. לחות מכסימלית של 50-60%.

  2. נקה, הסר ושטוף היטב את השטח משומנים ולכלוך במים וסבון.

  3. חובה לייבש היטב במטלית מיקרופייבר או באמצעי חשמלי המספק אוויר חם.

  4. הגן באמצעות נייר דבק על קווי החיבור עם חלקי רכב שאינם מיועדים לציפוי למשל סביב פנסים, פסי ניקל, סמלי הרכב, שמשות וכו’.

  5. לניקוי מיקרוני עמוק חובה להשתמש עם תכשיר קומפוננט A ומטלית מיקרופייבר, בתנועה סיבובית. 1-3 חלקי רכב בכל פעם.

  6. המתן לנידוף מלא. (2-3 דקות).

  7. על השטח שנוקה בלבד בקומפוננט A, טפטף 5-6 טיפות בכל פעם על הספוגית המצורפת ויישם שכבה ראשונה בקווים ישרים וחופפים, בכיוון אחד, ללא הפעלת לחץ בעדינות ויסודיות.

  8. המתן כ 1-1.5 דקות עד להתקשות השכבה. אולם זמן זה עלול להשתנות בהתאם לטמפרטורה הסביבתית ורמת הלחות ולכן יכול להתקצר או להתארך.
    אזהרה: אין לעבור זמן זה היות והציפוי יתקשה ולא יהיה ניתן להסירו. נקה מידית נזילות.

  9. בתום ההתקשות, החלק והסר את השאריות מהמשטח – השתמש במיקרופייבר איכותי תוך הפעלת לחץ קל, בסיבובים רבים עד להברקה מוחלטת וללא שאריות. 

  10. ליישום שכבה שניה המתן 20-30 דקות – לפי הסדר המתואר בסע’ 7-9.